dimarts, 12 de març del 2013

Els estudis de Psicologia


Aquest setembre he començat a estudiar Psicologia a la UNED (Universidad Nacional de Educación a Distancia). Suposo que s’ha imposat el desig d’aprendre formalment allò que s’ha convertit en la meva vocació: les persones. Quan tota aquesta aventura va començar, ara fa quasi 4 anys, no em podia imaginar que m’agafaria tan fort i em transformaria, però el més important és que m’ha donat una professió a la que em vull dedicar realment.

Ara ja he superat el primer semestre, amb una càrrega del 70% respecte un curs normal (intentaré fer la carrera amb 6 anys, enlloc de 4), i puc dir que m’ha agradat i que me’n he sortit, que ja és molt! Treure’s una carrera no és bufar i fer ampolles, això serà sobretot una cursa de resistència en la que hi haurà moments de tot, però malgrat tot tinc clar que vull perseverar fins al final.

Tornaré a ser més constant escrivint entrades al blog perquè tinc ganes d’explicar coses que aprenc en els estudis, i mantindré també entrades relacionades amb la docència i les meves experiències a Aulaestudi.

La vida segueix sempre que vulguem seguir aprenent!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada